Dessidessan

Livet med hjärntumör

Karatefylla

Kategori: Allmänt


Ojsan herregud.. Blev en kväll som jag då inte kommer minnas, gör jag ju redan inte så...
Aldrig mera jäger... Borde lärt mig efter fotbollskvällen att jag inte mår bra efter en kväll med jäger och att jäger gör att jag fort blir onykter.... Tydligen lyckades jag dricka upp alla mina öl som jag haft med också, hur nu de gått till. Hos Mikael var de knökfullt! Massa med folk, man fick kliva över ben och kroppar för att hitta en halv kvadratmeter o sitta på.. :O
På något sätt tog jag mig till Stallarna men där stannade jag inte länge.. Gick hem för att jag inte hade kontroll över mig själv. Min tredje sån fylla och jag gillar de inte... Hade världens humörsvängningar också.. Superglad, ledsen o satt o grät och så superglad igen.. Usch...
Glad att jag gick hem. Även om de e lite pinsamt att jag gick hem halv tolv ungefär.. Efterlyst blev jag resten av natten också tills mobilen dog. Ganska härligt att veta att de märker att man är borta och bryr sig. =)
Blev ett antal kondomer rikare iaf, RFSU gjorde bra ifrån sig igår på Stallarna.. =)

Idag har jag alltså försökt sova länge.. Inte mått jättebra om man säger så.. Men ändå riktigt bra för att ha vart så onykter.. Men får skylla mig själv. Har sett massa avsnitt.. Vart på promenad med Mikael, tvättat, tinat skinksås och kokat pasta och tinat en av mammas äppelpajer som jag typ nästan ätit upp och de helt själv..:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: