Dessidessan

Livet med hjärntumör

Hyllan ramlade ned i mitt huvud

Kategori: Allmänt

Det är nu när jag sitter här hemma med bultande huvudvärk som jag skulle vilja ha någon som älskar mig och håller om mig...... Någon vars famn jag hade kunnat krypa in i efter att jag fick min hylla i huvudet...
Jo ni hörde rätt. Min hylla har jag väl antagligen staplat för full så den ramlade ned rakt i huvudet på mig och över datan, glasögonen och kameran. Allt höll dock utom två knappar på datan. knappen:x och F9 är trasiga.... Fatta vilken extrem tur jag måste haft att jag inte fick någon bokände i skallen som hade gjorde rejält skada eller att skärmen på datan inte förstördes eller så... Ofattbart.. Lite huvudvärk och två knasiga knappar kan jag nog leva med ändå....


Mikael och Daniel kom hit efter att jag ringt Mikael för att bli lugnad... Darrar ännu men jag lever :P haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: