Dessidessan

Livet med hjärntumör

Vart är du Mr Feber?

Kategori: Allmänt

Gått hem ifrån skolan för att jag mår superdåligt...!
Vaknade med huvudvärk som slår till varje gång jag rör på huvudet och sen när jag gick till skolan kom illamåendet så nu har jag svinigt ont i magen med spykänslor plus hemsk hosta, nästäppa, ömmande öron och vattniga ögon.. Vart fan är febern så att jag kan få bli riktigt sjuk o sen bli av med allt? Hatar o ha massa småsaker som överväldigar en... Orkade inte va kvar eftersom jag ena stunden fryser ihjäl o andra får världens svettningar för att i nästa sekund fundera på o resa mig upp och springa ut och spy.... Känns inte som om jag kan koncentrera mig så bra på lektionen då...
Dessutom måste det ha varit den segaste Grammatiklektionen jag någonsin varit med om... Annars har hon alltid ett högt tempo för att hinna gå igenom allt hon ska säga, men idag var tempot insatt på snigel och slowmotion så jag fick för första gången på universitetet svårigheter att hålla mig vaken...

Nu tänker jag gå och lägga mig för att sova en stund, se om jag mår bättre sen så att jag kanske kan orka plugga lite...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: