Dessidessan

Livet med hjärntumör

Redovisning i profilkursen

Kategori: Allmänt

Jaha då har ännu en dag i skolan gått då...
Grammatiken imorse gick ju bra men hon har ju stått o sagt nu i två veckor att vi skulle gå igenom Konjunktiv idag o så gör hon de inte.. suck.... Annars hade jag inte gått imorse för jag hade så ont i halsen och har ännu, tydligen blivit sjuk i helgen, doh! Nu när de kommer o hälsar på hemifrån o allt, dålig timing...

Hade redovisningen med Mikael också. Var jättenervös för han klagade på språket och grammtiken i powerpointen hos de andra och så.. Så hade verkligen noll lust att göra och bli sågad på det sättet. Men det gick faktiskt över förväntan och han sa att vårt språk och uttal var bra. Vi hade dock fel i powerpointen på ett ställe, men sånt händer...

Nu skall jag nog ta o skriva på min del av arbetet o se hur långt jag hinner.
Filmkväll hos Becca ikvälll...!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: