Dessidessan

Livet med hjärntumör

Realiatentan

Kategori: Allmänt

Fick resultaten och tentorna tillbaka nu ifrån Realiatentan, hur underbart kan allt få lov att bli bara att få sitt resultat?????
Stenen faller ur magen, man kan andas och lyckans värme sprider sig i kroppen...!!
MIN FÖRSTA TENTA och jag klarar den med bravur...!!


Fick 71½poäng utav 75 och jag, Elin, Alina och Becca fick varsin bok för att vi fick så bra resultat.. Fatta att jag är lycklig!!
Visst hade jag en bra känsla men aldrig trodde jag att det skulle gå så bra..!
Tyvärr blev tre stycken underkända.. I vår klass där alla bryr sig om alla är det tre stycken för många!!!!!!!!!!!
Svårt att vara glad när de inte kan vara de, men samtidigt, fan vad glad jag är för min egen skull... wiiiiiiiiiiee

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: