Dessidessan

Livet med hjärntumör

Paranoid

Kategori: Allmänt



Börjar bli paranoid.. Vill så gärna få ett livstecken så nu hör jag att de knackar på dörren när de inte gör det egentligen. Min hjärna framkallar "sms, sms, sms" så att jag konstant kollar telefonen... Stört!

Tänkte att nu inbillar jag mig igen, de ringer inte alls, och tänkte inte alls kolla mobilen. Men den här gången ringde det dock. Daniel som bjöd med mig att spela ölspelet med honom, Erik och ngn Tommy.. Tackade nej, bytte två minuter tidigare om till myskläder och satte igång vattenkokaren så kände inte att jag ville rycka upp mig och gå dit. Hade han ringt fem minuter tidigare hade jag gått dit för jag vill inte sitta här och tänka som jag gör. Tänka e inte bra för mig just nu, men de e inte så mkt o göra åt, jag tänker vänta, hoppas bara att det inte tar en evighet..

Göra lite översättning kanske? =)
Men vill inget hellre än att vara i hans armar.......

Fick sms, störningarna i högtalarna höll på i evigheter innan jag äntligen fick det, fel person dock... Nu e jag sur också, kan inte byta profilbild på facebook-dagens i-landsproblem säger jag bara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: