Dessidessan

Livet med hjärntumör

Inflyttningsfest @ Daniel

Kategori: Allmänt

Gaa, jag är handikappad. Att prova kläder inför kvällen var väl i princip omöjligt och att duscha var fan inte skönt för då måste man röra på armen.. Att raka sig under armen var inte särskilt roligt....! De gjorde ont som fan att lyfta på armen så mkt för att komma åt....

Har pluggat massa idag, snart blire inflyttningsfest hos Daniel men de blir inte utgång. Kan inte alls föreställa mig att gå ut och trängas på dansgolvet för bara jag nuddar min egen arm så stönar jag av smärta. Hur fan blire då på dansgolvet som lär va smockat nu när de e löningshelg... Har inte varit ute en endaste löningshelg, lite tråkigt, men de gör nog för ont i gå ut alltså...

Hem till Daniel, ha en bra fredagskväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: