Dessidessan

Livet med hjärntumör

Goshumör

Kategori: Allmänt

Vill ligga i dina armar just nu, på goshumör... Vågar inte vara spontan dock så stannar hemma och dricker en kopp te, min första för idag, de e ju sjukt.. :P

Mikael och jag pluggade förut. Vi får bara mer och mer problem med översättningen och grammatiken. Vi skulle ju aldrig skriva samma saker på svenska. Jag skulle skriva: den till en symbol gjorda Mandela medan han skriver den symbolblivna/symbolgjorda... Så de där genomgångarna ger upphov till ganska stora diskussioner :P

Hämtade Anton i Växjö city så han slapp vänta 45 min i kylan på bussen.. Loppan var nog inte glad, hon har ju stått ett tag nu stackarn... Pluggade hemma hos honom en stund. Skulle va hans pluggsällskap men de var bara jag som pluggade :P


Blev plötsligt väldigt negativ.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: