Dessidessan

Livet med hjärntumör

Gårdagens partaj

Kategori: Allmänt

Det gick jättebra med pluggandet igår och det var myspys att handla med killarna: Adam, Anton och Mikael..
Hittade dock ingen bh som jag ville så deppshoppade hårfärg så de lär väl bli o färga håret i veckan... :O

Sen blev de o städa iordning i lägenheten innan Mikael, Anton, Totte, Niklas, Björn, Fredrik, Becca, Adam, Chloe och Sara kom hit och förfestade.. Hade jättemysigt..

Massvis med dans..! Det är så jävla härligt att stå där och dansa ett stort gäng.. :) Tycker så mkt om alla här, blir helt varm i hjärtat när jag tänker på vad de kommit att betyda för mig...

Efter det blev det Kebabvagnen och mat hemma hos mig. Massa mysmusik och sen slutligen sova..
Idag har det varit riktigt lätt att städa upp efter allt, jag är förvånad!! Hängde upp två kassar och när alla flaskor o burkar var nedsorterade i dem så var de ju bara golvet och glasen kvar.. :)

Nu kommer snart pappa och Marie, vi hörs senare..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: