Dessidessan

Livet med hjärntumör

Färdig med EU-arbetet

Kategori: Allmänt

Usch min röst har varit ännu värre än den var igår.. Mikael kom hit vid kvart i elva och så har vi äntligen fått ihop vårt arbete och är faktiskt riktigt nöjda.. :)
Är dock helt slut, blev färdiga ca 15, det tog alltså en jävla tid o rätta allt, har haft en hel del diskussioner om grammatik och troligen lärt oss lite också, men det var jobbigt, sjuka som vi båda är... Men som sagt äntligen färdiga och därmed kan jag koncentrera mig på o göra alla uppgifter i översättning och grammatik så att jag förhoppningsvis klarar de tentorna i december.... Visserligen har vi läxa varje vecka tilll Profilkursen men förutom de så är det bara översättning och grammatik allt gäller nu...

Becca åker ju imorrn men jag vet inte om de e rätt o träffa henne när jag gått o blivit sjuk, vill inte smitta henne plus att jag måste erkänna att de tar emot att ha ett jobbigt jävla avsked.. Jag litar fullkomligt på vår vänskap så det är ju inget avsked för en evighet utan bara ett hej då tills vi ses igen.... Kan alltså inte bestämma mig om vi ska ses ikväll eller inte, kommer bli så jobbigt att åka därifrån....






Kommentarer


Kommentera inlägget här: