Dessidessan

Livet med hjärntumör

ensam vecka

Kategori: Allmänt

Har en ensam vecka framför mig....
Går ju bara i skolan måndag och tisdag.. Sen har jag väl en hel del att plugga men ändå. Det är fem dagar som jag inte har något bestämt för. Inget verkar bestämt till helgen heller. Anton och Tomas och dem har tenta på torsdag så innan dess lär man väl inte se röken av dem.. Sen har de tydligen ngn fest hemma på lördagen, alltså åker de hem och kvar sitter jag här på Campus. Mikael åker hem från tisdagkväll till söndagkväll. Vilka har vi kvar på Campus? Daniel, han har ju flyttat in, kanske kan umgås lite med honom. Totte kanske, om han inte ska hem. Nee, de skulle han visst också.. Annars e ju Jocke upptagen iaf och sen kan jag inte riktigt komma på ngn men Becca e ju äntligen hemma ifrån Züri då... =)

Därefter blire ju bättre. Kusinerna är uppe helgen därpå och ska spela fotboll så ska se på dem på söndagen =)
Helgen därpå kommer mummo o moffa och sen e de sista helgen i november och därefter börjar ju tentaplugget och allt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: