Dessidessan

Livet med hjärntumör

En bra helg

Kategori: Allmänt

Här är en riktigt glader men trötter tjej som skriver....

Pappa och Marie var ju här igår. Pappa bytte mina däck och så fixade han skuffen så att den inte längre ramlar ned.. Sen beställde vi pizza och åt det tillsammans. Tyvärr blev det lite stressigt men det var kul att träffa dem :)

Sen bar det av till Jens och förfest!! Jens, Anton, Becca, Jocke, Tomas, Mikael, Björn, Niklas, Fredrik, Elin, Beccas Kusin och Beccas kusins kompis... Var nog alla...! Förfesten blev mysig. Därefter bar det av till Oleo.. Dansade sönder mina redan ömma fötter, sedan kvällen innan.... Men hade väldigt roligt!!! Vi träffade även Niklas och Andy ute också.. Tyvärr var Becca väldigt upptagen med att hälsa på allt och alla men jag hade Carro som jag dansade med... Blev lite irriterad dock, var ett jävla tjat om killar,  och väldigt närgånget så jag orkade inte riktigt och drog med Carro till ett annat dansgolv. Gillar väl o dansa närgånget annars men var verkligen inte alls på humör för de igår och allra helst inte när de e närgången dans som i raggningsdans, det hade jag noll och ingen lust till... Jag hade mina ögon på ngn och så var de med den saken... Stor skräll var att de spelade Björn Rosenström på det dansgolvet!! :P:P:P
Det regnade riktigt mycket när vi åkte hem så jag, med mina halvtrasiga stövlar, hade dyngsura fötter när jag äntligen kom hem. Stoppade i mig lite pizza och drack te samtidigt som jag svarade på Karolas mail.
Anton ringde lagom när jag lagt mig och släckt lampan vid halvfyra-tiden.. "Vart är du? Vart är efterfesten?" Haha, sötnosen!!

Klev idag upp vid halv tio, duschade och slängde i mig frukost och stressade iväg för att hämta Jens. Han kollade på en av mina kusiners match med mig och sen körde jag hem honom och åkte tillbaka själv. Satt där mitt i deras fotbollslag och kände mig riktigt, riktigt gammal :P Hade väldigt roligt dock och njöt fullt ut av att vara omringad av gotlänningar och inte en jävel som klagar på hur man pratar! Mys!!
Kusinerna spelade alla oavgjort.. De har utvecklats väääldigt mkt sedan jag kollade på dem sist för säkert ett år sedan. Precis så olika som de är som personer är de även på planen, tycker jag är lite roligt.... :) och som Åsa sa, så skulle de ju egentligen inte spelat i den klassen, utan den var en klass högre så ser man det så så klarade de ju sig väldigt bra :)

Nu kommer snart Mikael, skall plugga inför redovisningen och sen blire förhoppningsvis film med Mr Blond.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: