Dessidessan

Livet med hjärntumör

Lördagen 9:e Maj

Kategori: Allmänt



Idag har jag skjutsat sis till Lillkorpen vid Wokstugan. Det gick bra för henne och Olivia som hon sprang med, över min förväntan. Dock var minuset att det var sån jocka över allt så höll på o fastna med bilen och skorna såg ju hemska ut innan jag fick tvätta av dem.
Körde Jimmie till jobbet (Carro har väl i princip skällt ut mig för det, jag är för snäll säger hon) skulle ju faktiskt ändå till Maxi eftersom Emilia skulle köpa lördagsgodis.
Så såg vi att det var tävlingar där bakom Maxi också o tänkte titta in dit och kolla en snabbis, då var Carro där så det blev längre än väntat. Fick ett par fina kort på henne och Furre och jag är stolt över henne, hon e bäst i mina ögon! =)
Var nyss och åt med hela familjen på Lilla Elefanten, mys!

Nu tänkte jag sussa en stund och sedan kanske träffa Ellen och Karin. Me like!
Ha de bra puss och kram

2 dagar kvar till Cypern!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: