Dessidessan

Livet med hjärntumör

Gossip Girl

Kategori: Allmänt

Nu e jag irriterad.. Jag trodde ja sett hela säsongen av Gossip Girl när ja var där nere men jag har bara sett till och med avsnitt 17 för sedan fanns de inga fler avsnitt just då. Så upptäckte jag att avsnitt nr 20 gick på tvn ikväll Har alltså missat två st och jag kan inte fixa dem och ett väldigt långt tag o vet ingen som jag kan be fixa de åt mig... Drygt!

Morgondagen är speckad med planer.
Mamma kommer in och vi ska kolla efter en kamera, hon stannar till lunchtid så ska ja kolla bikini med Carro, prata med träningscentret och så är det ju Body Combat på kvällen..

Tisdag har jag inga planer.
Onsdag förmiddag får jag nog hjälpa mummo tvätta och kl 19 ska jag äta middag med farmor, sören och pappa.
torsdag är de body combat igen på kvällen.
söndag åker vi till cypern.
Hoppas tiden går fort nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: