Dessidessan

Livet med hjärntumör

En (helt) okey dag!

Kategori: Allmänt

Tjohoooo!

Imorse lyckades jag äntligen sova längre än på länge. Vaknade vid kvart i tio =) Mobilens vibrationssignaler hade slutat fungera upptäckte jag imorse när jag fick sms av Carro... Men brydde mig inte så mycket om det för jag hade ju ännu en mobil. Men så tog batteriet plötsligt slut idag och nu får jag inte igång den igen..... FAN!

Hittade Gossip girl på nätet, som man kan se på gratis och utan o ladda ned, efter mycket om och men så att jag kan få se vad jag missat och så tänkte jag göra även med Greys anatomy!

Var på statoil idag! Fick kolla på schemat ifrån den 26:e Juni. De ser väl helt okey ut måste jag säga. Har ca 40h per vecka, varje vecka har jag en måndag eller torsdag ledigt så jag kan få komma iväg och träna lite och dessutom ledig 11-12 juli när de är stångaspelen. Så än så länge är jag nöjd! Mycket natt, bara natt typ men de gör inte så mkt. Slippa sitta hemma o glo på kvällarna om jag nu inte hittar någon o umgås med och så kan man ligga på stranden hela dagarna!
Skall jobba med Louise Munkhammar, Pillan Åkerblom ifrån Klinte och Niklas som jag är ifrån Hogrän som jag tror jag vet vem de är också. Men de känns helt okey. =) Övrigt jobbar en Jimmie där, Fredda (min personalchef), Patrik (hans bror), Helena, Klimpen, Mikaela (som skall bara vara extra o har ngn tid hit och dit) och så en Österrikare (woho, kan få prata tyska!!!).
Får börja i början av juni så lär ha mkt fritid igen när jag kommer hem.. Tråk....! Men de ska väl förhoppningsvis gå fort...

Sedan när jag var klar med pratet på Statoil åker jag till pappa och hans lägenhet. Känns så otroligt skönt att få flytta dit!! De är en stor och rymlig etta och allt vad jag behöver finns där...=) Om inte annat blir de inte svårt o ordna fram det.
Vi var nere och fikade hos grannen Kerstin också som är en riktigt snäll och rar kvinna så jag ser fram emot det.
Inflyttningsfest när jag kommer hem ifrån Cypern då (kanske) ;)
Fick däremot en chock, visste inte att pappa hade massa bilder på mig uppsatta, men tyckte de var lite gulligt! <3

Åkte direkt till Carro på Maxi efter att jag var vid lägenheten för jag var tvungen o berätta allt och diskutera resan lite. Börjar få resfeber! :P

Ikväll blir det Body Combat, efter den finns de väl ändå ingen som har tid med mig så läsa bok eller så kanske?!
imorgon kanske gymmet med Carro på morgonen men sen har jag ingen aning om vad jag ska göra resten av fredagen.
Ska med syrran på Lillkorpen på lördag men även den kvällen är osäker!
Söndag - hämta mummo i Åminne och sedan åker vi ju med båten på kvällen - woohohoho!!

Jo.... Kollade extern hårddisk på elgiganten. Enda alternativet jag har är en Iomeda (?????) på 500 GB för 995:- :/
Ännu inte fått orderbekräftelsen trots att jag mailat dem - sur!
Men ska hämta kameran på posten nu innan träningen =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: