Dessidessan

Livet med hjärntumör

Aj-o-aj

Kategori: Allmänt

Var ju ute och sprang/gick igårkväll, försökte få bort alla förvirrade tankar som fanns i min hjärna. Skorna är underbara och det gick så lätt att springa/gå, knäna gjorde inte ont och fötterna hade bra stöd så de vek sig inte en endaste gång, något som annars är ganska normalt för mig när jag springer. Gjorde lite backträning också vilket var dumt av mig, idag har jag varit stel som en gammal gumma och om någon sätt mig gå hade de legat på marken och gapskrattat.

Men träningsvärk ska ju tränas bort, eller hur är det egentligen?
Gav mig iaf ut i spåret på P18, tog tre kilometers sträckan.. Suck inte klarade jag av o springa hela vägen inte men trots att jag gick  då och då så blev tiden 25 minuter. Ska man bara komma igång klokt för vårruset är ju fem kilometer som jag ju vill klara av o springa/jogga långsamt. :P:P:P
Men aouch så ont de gör nu. Mina främre lårmuskler bultar och ljumskarna vill inte vara med längre, ska hoppa in i duschen så fort jag slutat svettas. Är ändå ganska nöjd med mig själv, men som sagt, vet att jag kommer klara de o träna en hel del tills dess att vi åker till Cypern, det är när vi kommer hem igen som jag oroar mig för..... :/

På grund av att jag idag gått som en gumma har jag även stannat hemma o tagit det lugnt, läst ut min bok som var riktigt spännande, sov middag också eftersom jag vaknade klockan åtta.... Får se vad som händer ikväll nu blir det duschen iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: