Dessidessan

Livet med hjärntumör

Zürs 23

Kategori: Allmänt

11 Mars, Emilias födelsedag, saknar alla där hemma ikväll något enormt!! Grattis på födelsedagen sis!!! <3

Sitter just nu här vid datorn, tänkte sätta upp mig i bostadskö i Växjö och Uppsala eftersom jag skall söka in där.. Har dessutom ytterligare en gång beställt information ifrån England, är verkligen intresserad... Men det stör mig att det är ENGLAND och att jag då kommer vara borta hemifrån FYRA år.. Men utbildningen i sig är så otroligt lockande!

Har ju övervägt att åka över Paris på hemvägen men har fått ett bättre erbjudande. Carro undrade om vi inte kan ta en sista minuten resa när jag kommer hem och har enormt lust att göra det istället och spara de pengarna som då skulle gå till Paris till en resa med henne.... Mycket roligare att göra något med en av de bästa människorna som finns än att åka ensam till en storstad där jag inte kan språket och säkert kommer virra bort mig. Hoppas bara då att vi kommer iväg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: