Dessidessan

Livet med hjärntumör

Måndag, Tisdag, Onsdag

Kategori: Allmänt

I måndags kom ju då Carro hit på förmiddagen och så åkte vi ut till Tofta Strand och låg där och stekte i solen även Ludde kom ut och solade med oss. Riktigt mysigt och tog första doppet (x3) i Östersjön för i år. Men hade nog inte kommit i om inte Ludde hade vart med.. :P
Låg och snackade skit och bara myste... Jobbigt med sand överallt bara, eller vad säger du Carro?
Handlade på Maxi på vägen hem, Carro höll koll på Jästen hela vägen hem så att den verkligen skulle hamna i kylskåpet...=) Kastade i oss lite mat och fixade sedan lite smått innan vi promenerade bort till Träningscentret och kvällens pass av Body Combat, ny koreografi. Hur nice som helst!!
Duscha, hem, baka pannkakor och sedan kom Elias, Jimmie och Ludde och så blev det en kass film.....

tisdagen blev jag väckt av att Carro ringde "Du, det är sol, upp med dig, jag kommer bort nu". De var bara att pallra sig upp de och så låg vi först på balkongen och sedan satt vi i solstolarna inne på gården. Nice som tusan, tills solen gick i moln, just typiskt... :P
Fixade och donade lite här hemma och så såg jag på Fast and Furious på VHS :P Åkte sedan hem till Mummo och packade mina saker där och pratade med henne om allt från dammet på lampan till min flytt och min oro för att Carro tynar bort.

Onsdagen packade jag färdigt hos mummo, blir inge mer bo där på riktigt länge nu..... *Läskigt*. Åkte till ungdomsmottagningen, beställde mer P-piller och gjorde gynundersökning, blä, men sånt ska göras de med så att allt står rätt till...
Tog shoppingrundan också och åkte hem med en t-shirt och en tröja.
Hämtade frysvaror hos mummo och åkte sedan hem och packade upp ALLT. Nu känns de verkligen att jag flyttat in...
Så har jag varit duktig och diskat också, tänkte åka till Öb och inhandla lite nya glas och lite annat smått och gott... Sen ska jag ut till Sanda och spela pärk ikväll och förhoppningsvis har min nya mobil kommit också så jag blir av med den gamla igen....

Ha de bra tills vi hörs igen! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: