Dessidessan

Livet med hjärntumör

Work work

Kategori: Allmänt

Jösses............! Vilket dåligt humör jag var på igår när jag kom till jobbet. Snacka om att jag tycker synd om Jimmie för att han fick stå ut med mig. Sköt ju typ blixtar! Men sen när jag blev på bra humör - tack vare honom och hans bus- så blev han på kasst humör. Han förlorade i klunsningen ;););) (Vi klunsar dvs kör sten-sax-och-påse på jobbet om vem som skall dammsuga och vinnaren får ett streck i dammsugarligan så kanske den personen får något i slutet av sommaren) :P

Söta Securitaskillen som, jag tror, är intresserad av mig. Iaf enligt Jimmie, som retas som en tok, kom och hälsade på idag/inatt trots att han var ledig och hade vart ute. Jätteovanligt att se honom civilklädd och fick dessutom hans namn idag, Martin. Härligt.. =)

Har ett par härliga stammisar, eller ganska många faktiskt.. Men en kille som e riktigt härlig som kommer och handlar frukost på morgnarna sa idag "Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete" och det fick mig bara så glad eftersom de e så sant. Samma med citatet i GA idag, satt kvar på jobbet och läste om båtkrocken, där det stod att man kan inte bli lycklig förrän man slutar tänka på att andra är lyckligare. Så sant!
Så såg jag i tidningen att jag har namnsdag idag också, grattis till mig! *ego* :P

Funderat på födelsedagsplaner. Om jag skall ha en stor fest ute i Sanda eller om jag skall ha en liten fest i lägenheten och kanske bjuda på tårtkalas för de som vill innan och ha en annan dag för släkten... Hum, tankarna går runt lite grann. Glad så länge vissa kommer ;)

Lyckades få en mangoraja-fläck MITT PÅ ENA BRÖSTET i natt, snacka om pinsamt att gå runt med det så snodde Jimmies arbetströja. Orange, inte lika rött som jag var i ansiktet när en kund påpekade det. :p

Vad ska man göra när folk kommer in med gylfen öppen eller har mat runt munnen? Jag har så svårt att inte säga något för man vill ju bara hjälpa dem, men det kan ju uppfattas helt fel..

Jimmie, det vill säga exet, den här gången :P (sjukt störigt att Jimmie på jobbet också stavar med ie) ville inte hänga med på teatern med oss på söndag och kolla på viktor. Tråkigt, vet inte alls när jag kommer att umgås med honom nästa gång alltså eftersom jag inte känner att jag klarar så många olika situationer med honom just nu.

Fredrik och Rebecka som jag och Carro träffade på Cypern kanske kommer ned i helgen, vore grymt kul att träffa dem igen, hoppas verkligen på det.
Men samtidigt letar jag folk att dra med mig på någon after beach på lördag, jag behöver en enorm fylla just nu men eftersom jag ska jobba tidigt på söndagen så får fyllan bli tidig också. :O hahaha

Börjar bli riktigt riktigt orolig nu, tycks inte få tag på någon lägenhet. Vill inte bo på en parkbänk, blir så hårt då!!!!

Kommentarer

  • Gustav säger:

    Securitaskillen är nog inte den enda som är "intresserad" av dig... Kram

    2009-07-24 | 13:16:27
  • Dessidessan säger:

    Men allvarligt Gustav, ge mig en endaste anledning till att de skulle va så? Kul o se dig förresten! Vart blir bröllopet och när är de brudvisning?

    2009-07-24 | 16:48:44
    Bloggadress: http://dessidessan.blogg.se/
  • Gustav säger:

    Hehehe.. klart det inte är men det är kul att få en sådan reaktion. Ingen brudvisning ska vi ha. Vi kör inte med dem tradiotinella reglerna.

    2009-07-28 | 12:16:59
  • Dessidessan säger:

    En sådan reaktion?? Va pratar du om din tok?

    Hurm, tråkigt jo, då kan man ju inte ens titta förbi...

    2009-07-29 | 02:50:40

Kommentera inlägget här: