Dessidessan

Livet med hjärntumör

Shorty

Kategori: Allmänt

Jag glömde ju att skriva om en sak i förra inlägget.
Som till exempel att jag ju letat efter Robin Karlsson på facebook under en längre tid men utan framgång, finns liksom över 200 Robin Karlsson i Sverige. Men han hade hittat Jeppa förra onsdagen och så började jag också prata med honom. Lycka att ha honom tillbaka i mitt liv igen. När vi var små så umgicks han, jag och Jeppa väldigt mycket men han flyttade tyvärr i tvåan, men jag har aldrig glömt honom.. Nu pratar vi igen och det ser ut som om han ska ned till Gotland i sommar och att vi då skall ses, vore så otroligt underbart!

I Måndags var jag på Tofta Strand med Louise.. Låg där och stekte och träffade även Sanny.... Sedan jobbade jag natt med Nicklas, gick väldigt bra. Men har inte riktigt kommit in i tiderna, är supertrött runt halv tolv och svimfärdig för att jag är så trött men vid halv två när jag ska gå hem om en halvtimme är jag piggare än någon gång under dagen, sjukt irriterande.

Tisdagen låg jag vid kalkbrottet. Hittade ett ganska skymt ställe och eftersom det såg ut som om jag inte kände någon på hela stället så solade jag i string.. Myspys... Nattjobb igen och så såg jag att de skulle va dåligt väder på onsdagen skämtade med Jimmie om att jag kunde ta hans pass på onsdagen och han gick med på det... :P
Så nu på min lediga Onsdag skall jag till jobbet och så blir det pärk igen sen kommer jag däcka i sängen. Som tur är är jag ju ledig imorgon med....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: