Dessidessan

Livet med hjärntumör

Kära Statoilkunder 3, varning för känsliga läsare

Kategori: Allmänt

Konversation med en kund.. :P
Kunden var hemskt glad och trevlig så jag skojade lite med honom men jag fick faktiskt nästan skämmas efteråt...

"Jo, jag tankade där ute, men minns inte riktigt vart"
"Jaha, jo det tycks vara svårt att komma ihåg det nu för tiden, varför glömmer man det egentligen?"
"Jo, du förstår man är så koncentrerad på att träffa hålet med tanken så man glömmer bort liksom"

Jag skrattade så jag höll på att dö när tanken "Jag trodde killar hade hålvana" kom upp i huvudet. Fy på mig!! Förlåt!

Har börjat tvinga taxichaffisarna att dra ICA-kortet. De handlar ju hos oss dagligen och blir väl en summa varje dag men de drar inte ICA-kortet, då förlorar de ju massor!!

Kommentarer

  • Gustav säger:

    hehehe... hålvana.

    2009-07-30 | 14:11:07

Kommentera inlägget här: