Dessidessan

Livet med hjärntumör

Kära Statoilkunder 2

Kategori: Allmänt

Tjoho!
Här kommer ytterligare ett par tips till våra kunder:


1. Sommarhäftet är ett häfte som bara gäller över sommaren. I den finns fyra erbjudande- NIVÅER. Det betyder alltså att när ni tankar minst 30 liter så får ni möjligheten att utnyttja erbjudande ETT eller om ni hellre vill så bara strunta i det ta en stämpel och sikta på nästa nivå. Man kan inte använda fler än en erbjudandenivå per tankning och endast ett av de alternativen som finns på varje nivå. Hoppas att jag gjort mig någorlunda förstådd och ha en trevlig sommar!

2. Ja, vi har lite dyrare priser än en vanlig affär men vad hjälper det att ni klagar på oss om de?  =) Det är inte vi anställda som sätter priserna utan Statoil så vi kan tyvärr inte göra något åt prisskillnaden och inte heller ge rabatter hur som helst.
3. Det går att använda ICA-kortet på Statoil, så passa på, på en tankning får man en hel del bonus.

En trevlig sommar till er alla och välkommen åter!

Kommentarer

  • jag säger:

    kan man få pruta på en kopp kaffe om man hjälper till att stänga Glassboxen efter glömska turister?

    2009-07-29 | 18:36:00
  • blåst kille eller vadå ;) säger:

    vadå måste jag inte köpa det som finns med på kupongen då?! eller jag fattar inte ursäkta hahhaha

    2009-07-30 | 12:58:29
  • Dessidessan säger:

    Hahaha, pruta på en kopp kaffe? Tycker inte vårt kaffe e så dyrt om man jämför med caféer =) Jo, den där glassboxen stängs inte så ofta... Morr! ;)



    Haha okey jag vet inte om det är ett skämt nu men jag kommenterar inte det där nu.. :P Sommarhäftet gäller förhoppningsvis inte så länge till, om inte annat så jobbar jag inte så länge till :P

    2009-07-30 | 13:33:56

Kommentera inlägget här: