Dessidessan

Livet med hjärntumör

Kaffe

Kategori: Allmänt


Hör och häpna, er kära Desireé drack sin första kopp kaffe någonsin på jobbet igår (om man inte räknar med allt kaffe jag snodde av mamma när jag var liten tils hon slöt med socker, då slöt jag också med kaffe). Ingen aning om i fall det var den äckliga koppen som jag tvingade i mig som höll mig så igång hela natten. Men var det det så blir det nog fortsatt kaffedrickande på jobbet. Latte med lite socker i så slinker det ned.. :P hahha

Åt kvällsmat igår för första gången på tre kvällar eller hum. åt inte så mycket överhuvudtaget mina lediga dagar. Men både Jeppa och Markus klagade på mig så jag gjorde ett par pannkakor på onsdagen innan jobbet. men usch vad ont jag fick i magen, blä.. Åt även en köttbullemacka på jobbet vid tretiden på natten, fick lika ont i magen då. Suck, jag måste försöka skaffa några mattider annars kommer jag fortsätta att inte äta för det är inte roligt att ha ont i magen. Morr! Men mattider är lättare sagt än gjort att fixa med oregelbundna arbetstider!
Jaja, jobbet gick bra igår iaf. Hade inte mycket att göra under hela kvällen förrän mellan fem och sex. Då gick all min korv åt och jag hann knappt städa färdigt. Drygt.

Sovit länge idag och läser den första boken i twilight serien som en tok. Den e asbra. Filmen hade ja väl inte så jättemycket till övers för. Men skall nog se den igen..
Nu ska jag göra pannkakor igen och sen jobba, jobba, jobba.

Börjar bli smått orolig förresten, hittar ingen bostad. Någon som kan inhysa mig på en soffa i Växjö?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: