Dessidessan

Livet med hjärntumör

Datorn är paj

Kategori: Allmänt


Tjoooo!
Nu har det inte blivit något på länge eftersom datorn är paj, min nya dator, skit och pannkaka.

Förra onsdagen när jag egentligen skulle va ledig så jobbade jag fem och en halvtimme för Jimmie sedan åkte jag ut och spelade pärk i sanda.
torsdagen var jag ledig och låg vid kalkbrottet och solade. Sen åkte jag hem och där hämtade André mig så åkte vi och köpte pizza och satte oss på strandpromenaden och åt. Såg sedan Bedtime stories och sedan somnade jag gott.

Fredagen bestod av jobb och sedan kom Carro hit och så gick vi ut och dansade på Gute... Blev en jättemysig kväll och så sov M över också...
Skulle upp astidigt på lördagen och spela pärk vid vattentornet men det spöregnade så efter en tids diskussion så blev det inställt och jag fick åka hem igen och sussa vidare. Åkte sen till jobbet och kvällen blev en lugn hemmakväll för min del,...

söndagen åkte jag med Emil och Carro och låg och njöt av solen på tofta strand. Myspys! Sedan jobbade jag mitt första 20-06 pass. Det gick jättebra och jag tyckte att det var riktigt roligt.

Måndag, sova... Sedan minns jag allvarligt inte vad jag gjorde, vad gjorde jag? Jo, jag var och handlade och fixade. Handlade extern för jag ville ha över allt ifrån datorn så att jag skulle kunna formatera om den sen. Men det gick inte, det går inte o föra över något för så fort jag börjar dör datorn... Den blir typ för varm... Suger...

tisdagen vet jag inte heller riktigt vad jag gjorde. André kom och hämtade datorn där mot kvällen iaf. För nu fungerar den inte alls längre. Den har ju inte varit klok på ett tag nu men sen gick de över och nu går det inte alls längre. Så jag sitter nu vid min gamla dator som tar en halvtimme att starta och som man inte får skriva för snabbt på för då hakar den sig. Får typ skicka in min dator till Hp eftersom de e garanti på den men allvarligt, de kommer ta en evighet tills jag får tillbaka den eller en ny och jag vet inte vad jag ska ta mig till tills dess... Skit!!!!
Jobbade på kvällen med Jimmie. Trivs jättebra att jobba med honom. Vi spanar på killar åt mig, :P diskuterar allt mellan himmel och jord och bråkar och busar som as. Disktrasan flyger ett par ggr per kväll och salt i vattnet är inte alltför ovanligt :P

Igår, onsdag, så sov jag länge och sen kom Jonas hit och pratade en stund. Grattis på födelsedagen var det och han fick en skjorta av mig, med korta ärmar :D:D Så jobbade jag sen och det var inte mkt folk alls tills Jimmie gick hem. DÅ hade jag folk nästan hela natten. Sen när jag skulle åka hem i ovädret så startade inte bilen... Fan, inget fungerar just nu, fan fan fan... Som tur var fick jag skjuts av en snäll taxichaffis hem så att jag slapp bli alltför dyngsur...

Idag, torsdag, har jag sovit väääldigt länge, André var här och gav mig the sad news angående min dator så har vi ringt lite till hp för o få reda på vad vi ska göra nu... Han har iaf räddat allt jag hade på datorn så det känns iaf skönt... Slapp jag bli av med det... Nu ska jag städa och packa så mycket som möjligt eftersom pappa kommer hit imorrn.
Imorrn blir det jobba och sen åka till sanda miss i nassen och sedan spela pärk på lördag och söndag...
Ska hitta någonstans att sova på söndag, hoppas kunna få sova hos Markus, då är jag iaf i stan och har verkligen nära hem..... =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: