Dessidessan

Livet med hjärntumör

Sista utekvällen i Växjö på ett tag

Kategori: Allmänt


Kvällen igår då.. Korkade upp vinet vid fyra halv fem tiden till mummo o moffas goda köttfärssås med makaroner till :)
Sen, när jag blivit klar och lånat Tottes platt-tång så bar det av hem till Anton, där han, jag, Jens, Jocke, Mikael och Tomas satt och pratade en stund innan det bar vidare av till Björn... Hos Björn hittade vi honom och Niklas och det blev vi under kvällen. Jag trivdes jättebra med sällskapet!! Alla boysen- och jag.. :P Men jag blev ju kallad för dude och de va ju ändå killfest trots att jag var där - aouch! :P Men de e ju så fina allihop så de får väl gå.... <3

Ut på Sivans, stod i kö med Niklas och Tomas i över en och en halvtimme och mina tår frös sönder innan vi kom in.. Väl inne var mitt goda humör tyvärr borta men blev en hel del dans med asgoa Elin...

Efterfest hos Björn, men jag gick rätt fort då tårarna tyvärr brände i ögonen. Jag, Martin och Adam hann dock med en sväng upp till Anton också, som inte mådde så bra.....:/

Sov riktigt kasst i natt. Vaknat hela tiden och så inte kunnat somna om.. Från åtta har jag väl inte sovit alls och jag som annars inte har problem att ligga i sängen bara vred och vände på mig...
Sletna Anton, som för övrigt är en av de finaste vännerna jag har, skickade sms runt halv tolv, tror jag hon var... Då blev det dags för dusch och nu har jag ordnat med lite filmer o se på... Är allt annat än social idag... De andra ska ju ha Disney-kväll men jag känner att Disneyfilmer är alldeles för lyckliga för mig just nu.. Jag är allt annat än lycklig och även om det var väntat och även om han inte sagt något rakt ut så har jag ju fattat på hur han var och hur han varit. Bara acceptera o gå vidare antar jag, men inte så lätt när man tyckt om någon så mycket och hoppats så länge..
Har inte riktigt tid att vara ledsen måste koncentrera mig på Grammatiken.. Hoppas att den går vägen...



Ha de..
Yours truly Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: