Dessidessan

Livet med hjärntumör

Råplugg går mig på nerverna

Kategori: Allmänt


Usch efter allt råpluggande förra veckan är min hjärna helt slut... Hade noll och ingen motivation till plugget idag. Trots allt satt vi från tio till strax efter tre. Vi hade ju grammatiklektion också så det var ju från 8.15-15 egentligen.... Hur som har jag i alla fall gått igenom alla gamla grammatikövningar, skall försöka läsa ut grammatikboken idag och så blir det bara öva substantiv, ord och uttryck imorrn.....
Jag vill bara skriva den där tentan nu och va av med den! Dessutom vill jag ha översättningsresultatet nu. Jag vet ju att jag klarat den, det måste jag gjort, men det är frågan om jag lyckades få ett Vg eller inte..
Jo, hade samtal med Thomas idag. Fick VG på Eu-profilkursen. NAJS! :) Så sa han att han ett antal andra positiva saker om mig. Dessutom fick han det att låta som om Mikael och jag är tillsammans för han tycker att vi kompletterar varandra så bra.. :P hahaha....

Var ännu mer snö på marken idag... Mysigt..

Jag skulle vilja lära mig hur man tyglar sina tankar så att de inte bara sticker iväg och tänker på andra saker som jag inte ska tänka på....!

Neee, diska kanske? Och läsa grammatikboken så jag kan ägna mig åt något roligt ikväll, noll aning om vad jag ska hitta på men har ju ingen ork att vara aktiv heller så blir väl film :)


Ha de gött
Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: