Dessidessan

Livet med hjärntumör

Pulkabacken

Kategori: Allmänt


Blev upp tidigt imorse för att åka ut till Sanda och hämta upp syskonen.
Mamma gjorde fikakorg och så skulle vi åka in till stan och hämta mummo för att åka till Lien-backen. Backen jag är uppväxt vid och som jag och Jeppa haft väldigt roligt i som barn.. :)
Min mummo har världens gulligaste skratt när hon åker ned för backen!!

Var riktigt roligt att åka men små barn tröttnar fort och så var det kallt och törstigt osv..
Upptäckte dock att vi glömt fikakorgen hemma så åkte hem till mummo och moffa för att fika. Choklad, bullar, knäck och marsipankransar och sen bar det av till nästa backe - Nordergravar.

Nordergravar var smockat med folk och den backen var riktigt roligt....! Tog massvis med kort på ringmuren också..
Till slut ville jag dock bege mig eftersom jag inte vill köra mammas bil i mörkret, Casper gillade det inte och blev väldigt sur men jag är nöjd med dagen ändå.. Blivit av med min pulkaabstinens och dessutom umgåtts med mina syskon - bra dag....!

Ikväll skall jag sova i Sanda så får se om jag bara ska vara med familjen eller om det blir att gå hem till Anna eller Ellinor...
Imorgon blir det stan med Carro! Längtar så efter henne!



Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: