Dessidessan

Livet med hjärntumör

Nyår suger

Kategori: Allmänt



GAAAAAAAAAAHHH!!

Att de ska va så förbannat svårt att komma på något att göra på nyår...! Snart skiter jag fan i alltihop och är nykter hemma i min säng med en film och någon härlig nalle.
Nej men allvarligt.. Alla e upptagna på sitt håll eller så vill de inte till samma ställe som mig.. Vad jag vill?? Jadu, jag vill helst vara i stan för då kan jag få lov att gå hem och sova när jag vill och slippa tänka på hur mkt man dricker för att kunna köra hem dagen därpå, eller tänka på taxi eller vad vet jag?? Göra de lätt o för en gångs skull gå ut på krogen och dansa hela natten. Men icke!
Jag blir mest tokig och önskar att jag hade satt mina tankar i verket angående att åka upp till ngn på fastlandet och festa...



Yours truly
Dessidessan

P.s funderar på att ha godisuppehåll mellan nyår till påsk (undantag blir då popcorn och tuggummi) dels för att se om jag skulle kunna klara det och dels för att se om jag kan tappa något kilo genom att motstå allt godis jag stoppar i mig... Främst choklad.. Hur fan ska jag kunna överleva utan choklad?? Nåja, har någon dag till på mig att fundera.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: