Dessidessan

Livet med hjärntumör

Mör!

Kategori: Allmänt

Sicken dag...!

Jag är helt död, jag kommer somna så fort jag lägger huvudet på kudden. Carro och jag har gått på stan hela dagen,... Det var förresten underbart att träffa henne, fick tårar i ögonen när jag såg min lilla Kokosnöt...!
Har inte hittat någon mer julklapp till mamma och inget till mummo men jag hittade en ny bh till mig själv - mycket välbehövligt- med matchande string.. Me like! Har väl inte köpt en ny bh sen förra hösten tror jag.. Eller jo, köpte en för 20kr på rea i Österrike men som gick sönder... Så för mig är det riktigt big deal att jag hittade en bh, har inte direkt ngn rolig storlek som finns överallt och i överflöd... Hittade en till bh som jag hoppas finns på mellandagsrean sen!!!! :)



Sedan lyckades ju Carro tvinga iväg mig på Body Combaten. Hade ingen lust alls men hade ingen undanflykt så det var bara o följa med det så nu är jag helt död i hela kroppen.... Plus att gårdagens pulkaåkning ännu sitter kvar så är helt öm på rumpan efter det oturliga åket på guppet....
Kommer ha sån träningsvärk imorrn, vill inte ens tänka på de..

Efter träningen var jag hemma hos Eva och Per-Ove och pratade en stund, lämnade deras julklappar...!

Imorgon blir det stan med mummo, kanske göra knäck med moffa på kvällen och så se Avatar med AA.. :)

Har ju glömt att berätta att jag träffade Anna och Tony igår, myspys!! Härligt o träffa de fina människorna igen även om de bara var en snabbis...!

Jo, har fått fadderbeskedet också. Skall va fadder till en Veronika Erb som är 87:a och kommer ifrån Tyskland. Får sätta mig och skriva ett mail imorgon....

Sleep tight
Yours truly
Dessidessan

Jo nr 2, ytterligare en sak till, fick Vg på tentan ifrån i lördags.. Nice..
Jo nr 3, fått grammatiktentan från förra onsdagen och översättningstentan hemskickade, gjort enormt dumma fel som jag skäms över men ett Vg är ett Vg och jag är nöjd :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: