Dessidessan

Livet med hjärntumör

Julhandla med Mikael

Kategori: Allmänt


Krångel med Destination Gotland, så fick ringa för att boka biljett och då tryckte hon ju inte in att jag är student så blev ytterligare en tia dyrare, men fan nu är hemresan bokad iaf och äntligen får jag komma hem!!

Vart på stan med Mikael hela dagen och handlat julklappar. Jag ville ha en fin klänning till mig själv också men det var dött lopp. Hittade dock en partyklänning för 99 och ett långt linne för 99 så köpte jag ett par öronhängen iställe så har iaf ngt att ha på juldagen om jag inte hittat något tills dess.... :)

Checklista
Mamma - halvt klar, ska ha ngt litet till
Jonas, pappa, - klar
Casper, bror - klar
Emilia, syster - klar
Mummo Karin - ej klar
Moffa Lasse - klar
Gunnar och Åsa, morbror och moster - klar
Elin, kusin - klar
Nora, kusin - klar
Pappa Danne och Marie - klar
Farmor Gertrud och Sören - klar
Eva och Per-ove - klar
Carro - klar
Kjell och Rosis - klar
Mikael - klar, vi ska byta varsin bok som passar bra till oss....

Kostnaden för allt julhandlande måste jag väl dock erkänna inte är en så rolig summa.. Har överskridit den budget jag ville hålla... Men men jag får väl inse att sånt är livet och att jag nästa år lär va tvungen att hålla igen mkt mer, dessutom slapp jag ju allt vad julklappar hette i förra året så får ju kompensera lite...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: