Dessidessan

Livet med hjärntumör

Idol

Kategori: Allmänt

Har faktiskt pluggat en del idag.. Blev även filmen City of Ember och nu blir det Idol...
Lite roligt att mina två favoriter är kvar nu i semifinalen - Tove och Eric. Jag har aldrig haft två så starka favoriter ifrån början och som fått stanna kvar så jag kan inte annat än hoppas att båda två är kvar till nästa fredag.. Dock, om båda går vidare har jag ju väldigt svårt att komma på vem jag tycker ska vinna.. Kan bli intressant ikväll alltså! Läääänge sen jag såg en semifinal, har jag nog inte gjort sen första året. Brukar se finalen och auditions..

Ska nog försöka gå o lägga mig lite tidigare ikväll också, inte gått o lagt mig tidigt på hela veckan så är riktigt trött ikväll, även om jag ju sover länge...
Idol va de ja, börjat med två av mina favoritlåtar,.. Dont stop believin och Walking in Memphis.
Yours truly Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: