Dessidessan

Livet med hjärntumör

Herr Nervositet

Kategori: Allmänt


Daniel och Mikael har varit här och sett på Änglar och Demoner med mig... Nice!! Har vi firat av allt plugg med lite film också.....! Härligt gubbar, får vi göra om ;)

Undrar vad jag ska hitta på hela veckan med tanke på att jag ju ändå inte lär plugga alltför mycket till tentan på lördag... Men hade behövt införskaffa en väska...
Får försöka hitta sällskap hos alla nu de närmaste dagarna, annars kan de sista dagarna bli väldigt långa....


Nu har Herr Nervositet hoppat på mig.. Han har mig i ett järngrepp med både ben och armar och jag måste erkänna att jag inte riktigt gillar hans närhet :P Han skrämmer mig lite...
Hoppas jag kan somna och lyckas göra bra ifrån mig imorrn... Viktigaste tentan i år, kom igen nu, jag kan klara de här, eller? We'll see....

Har ont i kroppen!! Vet inte varför men har enorma spänningar lite här och var i kroppen som gör så att jag känner mig lite halvt handikappad nu när jag rör på mig i min lilla lya..

Nu blir det läsa grammatik och sen sussa,
håll tummarna imorrn mellan 8-12
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: