Dessidessan

Livet med hjärntumör

Hemlängtan

Kategori: Allmänt



Hu vad jag längtar hem nu..... Max 13 dagar kvar nu så är jag hemma sen. Tror jag bestämt mig för att jag gör den där dumma tentan, men vet fan inte riktigt än... Jag vill hem!!! Gotland <3 Eller egentligen är inte Gotland grejen utan alla människor där hemma som jag tycker så mkt om, bekant miljö, och jo... Cubus måste jag erkänna :P
Plus att jag tyvärr måste erkänna att jag längtar efter o få komma ifrån vissa saker här, känslor allra helst, få distans på saker och ting :) Kan behövas!


Tänder andra ljuset idag...! Myspys! Men de e inte julmusik jag lyssnar på utan Don't stop believin' med Journey, blivit fullkomligt beroende av den låten!!


Söndag, så de e bara o börja plugga de...

Pluggat ända sedan jag skrev det ovanför, alltså fyra och en halvtimme.. Är helt sjukt virrig nu känner jag. Artiklarna blandas ihop i huvudet och fungerar inte alls längre..!
Ögonlocken vill bara falla ned och inte ens mat gjorde mig klarare i huvudet. En liten paus nu då, sen fortsätta... Sen kommer Mikael, då ska vi gå igenom lite och så ska jag se Gossip Girl och sen blir det väl fortsätta plugga och så försöka sussa i tid idag...
Vill sova nu, helt slut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: