Dessidessan

Livet med hjärntumör

Hårt och saftigt

Kategori: Allmänt


Som sagt så blev det ju utgång.. :) Tog ett väääldigt långt tag innan vi kom ut dock. Var inge folk ute alls så jag och Ellinor körde runt på stan och tillslut blev jag hungrig så det blev en pommes på max också.. :)

Slutligen fick vi äntligen svar av killarna vi skulle träffa att de blev munken så halv ett var vi där och först kändes det enormt ovärt att betala 120 spänn i inträde plus garderob för en och en halv timme men så visade de ju sig att de hade öppet till tre, NICE!
Så jag dansade loss som as med Jocke, Tobias, Niclas och Ellinor...! Träffade äntligen MB, mys att få krama om honom men sen fick jag ju knappt se röken av honom under hela kvällen.. Sprang på Georg, Niklas, Fonta, Wille, Alex, Johan, Linn m.fl så jag var riktigt glad, fick jag äntligen träffa massor av folk som man inte träffaf på länge... <3

Därefter blev det Donken och en massa snack. Där träffade jag AA, sötisen var en aning onykter men alltid lika roligt att prata med honom....! Så fick Mårdii en kram också...

Slutligen körde jag hem allihop och i bilen hade jag väldigt roligt åt ett par uttalanden..
"Vi skall ha det varmt och skönt"
"Varmt, skönt och lite blött också kanske?"
"Nej, men hårt och saftigt...."
Sista uttalandet hade vi väldigt roligt åt...

Dessutom diskuterade vi vad den sista personen borde kallas om tre stycken skedar. Jag föreslog kniv eller gaffel men det var inte så poppis :P De var tydligen för kantigt eller hårt, men skedar e väl också hårda? :P Jaja, kul var det iaf.
Hade dessutom ett väldigt roligt samtal med Niclas om mig.. Kul att veta hur han ser på en.. :)

Somnade slutligen gott runt halv fem efter en riktigt jävla bra kväll me gott folk!!

Yours truly
Dessidessan

P.s kameran var aldrig me ute så finns tyvärr inga bilder :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: