Dessidessan

Livet med hjärntumör

Flykting

Kategori: Allmänt



Jopp, de e jag de.. Flydde ifrån lektionen!! :P
Nee men pallade inte höra de andra idioternas frågor, jag är allvarligt orolig för deras skull angående att klara tentan för de är sååååå sega!!
Dessutom tål jag inte läraren just nu heller känner jag. Kanske är lite grinig, eller jo mkt grinig. Men att hon säger "jo, så kan man ju säga" när det är fel det de säger, de går inte ihop för min del. Dessutom skrattar hon åt deras fel, va e de för jävla lärare? Plus att hon måste tänka efter i hundra år innan hon förklarar något, jag anser till och med att jag skulle kunna förklara vissa saker bättre och snabbare än hon kan och så jävla bra är jag verkligen, vilket alltså kan få er att få en uppfattning om hur seg hon är.... Fi fan vilken hemsk människa jag är men pallade verkligen inte. Rättar hellre hemma i lugn och ro och får fråga om mina egna fel i ett mail till henne.

Så ska väl plugga lite nu då eftersom jag ju pluggar mindre än jag tänkt....
Tråkigt att inte vara hemma idag på mamma och JJs födelsedag.. Saknar dem båda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: