Dessidessan

Livet med hjärntumör

Finbesök av pappsen

Kategori: Allmänt

Det var härligt att pappa kom hit. Vi hade en väldigt trevlig stund. Åt pizza och han fick lite snabbkaffe... :)
Har kommit på att jag ju inte vet ngt om hans släkt så vi började prata om det och kom på att jag ju har a-kusiner jag aldrig träffat och så.. :P Så de lät som om vi kanske skulle ta tag i det :) Kan bli skojigt!!

Så nu sitter jag här o fryser i min iskalla lägenhet o önskar att man hade haft ngn som värmt en..
Pratat med Anna i telefon och chattat en stund med JJ, längtar hem till ön där jag inte varje dag får höra påpekanden om min dialekt :P:P

Dricker gott te nu iaf så hoppas att värmen sprider sig i kroppen snart.. Sov ganska länge idag men är ändå redan trött.. Knasigt... Men imorrn ska jag försöka o ut o handla lite.. Så ni får ha en trevlig kväll.

Yours truly D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: