Dessidessan

Livet med hjärntumör

Faul

Kategori: Allmänt


Scary... Kalla mig ngt sånt och så säga att jag ska få ett svar innan jul, nu e jag ju dödsnervös, men samtidigt skönt att få ett svar.....



Blev inge plugg ikväll, mest suttit och chattat med Keso, en riktigt härlig kille alltså :)
Anton och Tomas var förbi en sväng också o åt av min kladdkaka så jag ska slippa ha kvar hur länge som helst och oroa mig för vikten :)
eller jo nu blire plugg, ska läsa grammatikboken - adjektivkapitlet..


Imorrn blire lång dag. Bestämt träff med Daniel och Mikael klockan halv tio för att plugga tillsammans. Mellan 13-14.30 har vi lektion och så tänkte vi kanske plugga efter den också. Så har vi extragrammatik mellan 17.30-21...


Bestämt mig, gör tentan den 19:e för de tycker alla (Karin, Anna, Carro, Markus, mummo, mamma, Nina) är de bästa.. :) Alltså hemfärd den 19:e :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: