Dessidessan

Livet med hjärntumör

En vecka kvar

Kategori: Allmänt



Dagens planering är att städa, sedan plugga och så slutligen partey. Förfest hos Björn och därefter Sivans, som jag inte vart på sen Anton fyllde år i september :)

Jag hoppas det blir roligt, sett fram emot ikväll hela veckan iaf. Prövade min nya klänning igår med allt annat i jag kände mig faktiskt riktigt snygg.. :) Hoppas någon annan tycker det med :) Hoppas bara på att min konstiga huvudvärk försvinner till dess. Har huvudvärk som gör att jag får lock för öronen och gör mig musikkänslig så de tjuter mest i öronen. Tur att jag lyssnar på massor av bra låtar som gör det värt....

Nee, städa va de..!

En vecka tills det bär av hem till Gotland, underbart!
Nu är jag klar med städandet. Har dessutom inpregnerat alla skor igen och skurat spisen och allt möjligt... Känner mig riktigt duktig, nu ska jag nog ta o ta hand om mig en stund iställe :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: