Dessidessan

Livet med hjärntumör

Dum-Dums

Kategori: Allmänt

Inte pluggat alls ikväll,.. Dumt av mig!! Jo, jag rättade iofs min sammanfattning av artikeln o skickade tillbaka den till Nina.. Men inte gjort ngt annat, så imorrn blire verkligen plugg.

Ikväll har jag sett SOS Gute och längtat hem, sett Glee och saknat buggen och så har jag sett Night at the Museum 2 som gjorde så att jag verkligen satt och asgarvade emellanåt. Den var mycket bättre än ettan, enligt mig iaf.. :)
"Did any of you Dum-Dums bring me Gum-Gum?"

Dessutom jag har som vanligt suttit och funderat.. Varför skall det vara så svårt att bara ta ur tummarna ur arslet o höra av sig? Det är något jag inte riktigt förstår.. Jaja, jag orkar inte riktigt lägga krut på det nu, spar de krutet till tentaplugget....
Måste verkligen bestämma mig hur jag ska göra med sista tentan..suck.....

Nu ska jag läsa boken tills jag somnar...
Yours truly Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: