Dessidessan

Livet med hjärntumör

Duktiga

Kategori: Allmänt

Jösses Amalia vad duktiga vi är!!
Klockan tio möttes vi och gick till F-huset och satt och pluggade där fram till halv sex,. Vi var Mikael, Daniel, Jocke och jag och fi fan vad jag är stolt över oss för att vi pluggat så mkt och så länge. Precis som jag skrev igår är det dessutom mysigt att sitta o plugga med dem. Hoppas jag, Mikael och Daniel kommer kunna fortsätta med det under vår så att vi slipper sitta och plugga som dårar nu de sista dagarna...

Har fått väldigt väldigt mycket gjort idag och nu efter pluggandet gick jag och Mikael och handlade, jag hade bara några få brödbitar kvar i påsen. Påsen som jag dessutom upptäckte, nu när jag kom hem, i kylskåpet!! Snacka om virrig jag måste ha vart imorse för att lägga in mitt frusna bröd i kylskåpet..... :)

Nu ska jag få i mig mat och sen ska det pluggas substantivregler så att jag kan få in alla de reglerna i skallen någon gång. Försöka läsa en bit till i grammatikboken också och sen blir det nog att jag unnar mig en film eller några avsnitt av en serie..
Imorgon har vi stämt träff till kl 10 igen så det fortsätter.. :) VI ÄR DUKTIGA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: