Dessidessan

Livet med hjärntumör

Day before Lill-Christmas

Kategori: Allmänt


Vart på stan hela dagen med mummo idag... Letat efter julklapp till henne och till mamma.. Lyckades tillslut efter mycket om och men och därmed gjort av med lite pengar.
Till mig själv blev det samma bh av den jag köpte igår fast annan färg, ett guldnagellack, ett rött nagellack, ett rött långt linne att ha nu under julen och armband.
Sprang bland annat på Henke och André idag. UNDERBART o träffa André, måste umgås snart!!

Ikväll har jag och moffa gjort knäck och skållat mandel inför morgondagens glöggdrickande och så har vi dessutom burit upp granen och pyntat den...! Bilder kommer så fort jag har internet på min dator!



Senare blir det bio, Avatar, med AA men nu ska de fikas, te och kaka med mummo, moffa och Kjell... :)

Imorgon är det lill-jul med familjen.... Berättar mera om det imorgon..

Yours truly
Dessidessan med de röga naglarna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: