Dessidessan

Livet med hjärntumör

Dance, Dance, DANCE!

Kategori: Allmänt

Det är vad jag vill göra nu... Inte plugga!


Men!! Steker pannakor och sen kvart över fem bär det av till extragrammatiken som håller på till nio. Så de e bara o tagga till de...

Halv tio gick jag, Jocke, Daniel och Mikael till F-huset idag och satt o pluggade fram till översättningen med liten paus för o köpa mat och gå till översättningslektionen. Efter lektionen fick vi tillökning av Emelie och Carro som satt kvar och pluggade med oss men måste erkänna att på slutet så blev de mest prat för oss tjejer iaf.. :)
Men jag måste säga att jag är så jävla glad att vi kan plugga ihop. Först gruppstudien gick ju inte så bra men nu är allt annorlunda och kompletterar varandra så bra, dessutom tycker jag ju om dem så otroligt bra så det är riktigt mys att sitta o plugga när de är med! Det här är precis vad jag behöver för att komma igång så hoppas vi pluggar klokt imorrn och på torsdag med... <3 Thank you guys!

Känner mig halvt slutkörd redan.. Alltså blir det nog direkt i säng när jag kommer hem ikväll...
Imorgon har vi bestämt klockan tio och plugga till sent.
Torsdag blir plugg igen och så ska jag och Mikael på faddermöte klockan fem och så på fredag är tentan i översättning.. Efter det ska jag julhandla med Mikael och sen ska jag försöka hitta ngn att se idol med på fredagkväll...
De närmaste dagarnas planering.....!


Satte upp mig på tentan den 19:e idag också så nu kan jag egentligen boka båtbiljetterna till den 19:e... GOTLAND, here I come!!

MAAAAT!
Yours truly Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: