Dessidessan

Livet med hjärntumör

Avatar

Kategori: Allmänt


Vart och sett Avatar med AA ikväll,....

Tyckte filmen var helt okey men personligen var jag lite besviken. Fick en association till Pocahontas som vägrade släppa mig eftersom det ju blev exakt som i Pocahontas. Hon träffar utbölingen, skyddar honom, lär honom deras seder och han vänder sig mot sina egna, hon e hövdingdottern som skall gifta sig med en förutbestämd krigare men väljer honom istället och han dör... :O
Men vilken natur och vilket liv de lever... Att ha en så levande natur, vore inte det häftigt? *disneysuck*
Dessutom var den ju väldigt bra gjord, man tänkte inte alls på animationerna och sånt, inte för att jag kan sånt, men jag tyckte det var snyggt gjort så för mig var det bra :)

Sällskapet då, var ju gött de med.. AA är en riktigt härlig kille, hade då aldrig trott för ett par år sedan när jag lärde känna honom att jag skulle bli så bra vän med honom och verkligen trivas så i hans sällskap. Han har humor, är trevlig och snäll och jag känner mig bekväm med honom.. :) Så det var riktigt roligt att träffa honom med, hoppas jag hinner med att träffa honom en gång till nu på lovet...!

Nee får väl mot min vilja ta av mig min härliga bh och krypa till kojs.. Jo, har riktigt ont mellan skulderbladen idag.. Man ska inte träna, de e inte bra för kroppen :P:P

Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: