Dessidessan

Livet med hjärntumör

Veckosammanfattning

Kategori: Allmänt

Emil kom hit o såg en film i tisdagskväll. En shopaholics bekännelse. Den var helt okey faktiskt =)

Onsdagen gick ut på att göra massor av saker. Prövade glasögon med mummo men kom inte fram till några.. Bara grym beslutsångest, suck... Så handlade jag tavlor till mig själv på öb och lite mer till jeppas födelsedag och sådär. Så blev det en tur ut till Sanda, packade där ute och ordnade, fick dessutom mat och glass. Mumma för töisen.
Sen in till stan igen, åkte o hyrde film med Jesper. Kunde väl sett en bättre film antar jag :P Men snygga slagsmålsscener i den filmen.. =)

Jobbade på torsdagen. Näst sista passet. Fanns inte mkt o göra annat än o packa upp alla varor som vi fick. Var grymt rastlös. De skulle ju regna på dagen, de sa alla väderleksrapporter men solen sken så jag var ju lagom glad över att jobba.
Kvällen vettesjutton va ja gjorde, jo låg på soffan o gick o lade mig innan klockan elva för säkert första gången på hela sommaren och somnade dessutom innan elva, knas!

Idag, fredag, har jag vart på banken o satt in skattepengarna och anmält konto så de kommer in direkt nästa gång. Vart med Mården i Åminne o spelat minigolf. Han vann med 63 mot 66 slag, drygt :p Haha men ja var inte alls en dålig förlorare, *stolt*
Ville ta en öl på hamnen men de blev de inte av så suttit o strökollat på tv, smsat med den fulla Markus och lite annat folk och packat och fixat i lägenheten. Börjar redan bli trött på o packa o planera. Jobbigt o gå igenom vad man behöver de första dagarna o vad som kan vänta tills mamma och jonas kommer upp med resten.. Suck..
Måste skaffa en hylla också o ha på väggen har ja kommit på, vart ska jag annars ha böcker och sånt?

Imorrn ska jag ut till Sanda, de blir o fira bror min och mig på våra födelsedagar och så ska jag upp på Countryaftonen o dansa sönder fossingarna. Hoppas på att en viss person ska va där så jag kan busa med honom efter vad min mamma sagt till honom, mohahaha.. *ängel*

Sov gott, gott folk! Pussar och kramar

Jo, Carro, min älskade Carro, e ju inte hemma på min födelsedag, funderar på om man har någon annan kompis som kan va snäll o röva bort mig o hitta på något med en... Annars blir de en tråkig födelsedag..

Önskelista (kommer inte få något av de men kanske bidrag till de):
Datorhögtalare
Dammsugare
Brödrost
Mikro
TV
nätverkskabel

Kommentarer

  • Gustav säger:

    Tyvärr är jag bortrest, annars hade kunnat "kidnappat" dig... Grattis förresten!

    2009-08-15 | 17:11:06

Kommentera inlägget här: