Dessidessan

Livet med hjärntumör

Fira med familj och släkt och Countryafton

Kategori: Allmänt


Åkte ut till Sanda på förmiddagen i lördags efter att jag hade köpt Trisslotter till Ove som ju hade födelsedag då... Väl ute blev det att städa. Så pratade jag och Jonas en massa och sen kom Eva och Per-Ove så då var det dags att börja fixa iordning.
Gästerna blev:
Mummo och Moffa
Farmor och Sören
Eva och Per-Ove
Kjell och Rosis
Evve och Maggan
Ove och Marie-Anne
(mamma och Jonas, Casper och Emilia)
Anna
Carro
Jonas

Presenterna blev:
Tre skålar
Bunkar
Konservöppnare (!!)
Handduk med alla de gotländska socknarna på
Kökssaker
pengar
Mikro =)
Frys =)
Ljushållare
Cola, choklad, popcorn och chips
Blommor

Festen blev: Lyckad! Mina bullar var goda, tårtorna var goda, folket var glada och trevliga och även om det spårade ur mot kvällen med tal och lite onykterhet så var det riktigt härligt att ha alla där!

Blev även Countryafton på kvällen. Buggade lite med en gammal danspartner och med Jonas (så härligt att jag och Jonas är kompisar, önskar att jag och Jimmie också skall kunna umgås så bra till slut), Johan (han var typ överlycklig för att jag "lärde" honom o dansa lite, hade skitkul), Ellinor (älskar o föra och hon följer riktigt bra) och Tobias (härligaste lugna dansen jag dansat på flera år, mitt huvud passade perfekt på hans axel så det var bara att njuta av sista dansen i händerna på en kille som kunde föra). =)
Önskar bara att vi gått dit tidigare eftersom jag velat dansa mer, så jävla roligt att dansa. Måste börja dansa igen på fastlandet om det bara finns en möjlighet till de. Foxtrott och Bugg, BÄST!

Efterfest hos Anna med henne, Jonas och BR.. =) Häääärligt!!


Mådde inte jättebra imorse/förmiddags... Blev kanske lite mkt alkohol igår... :P
Men lätt värt det!! Härlig helg! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: