Dessidessan

Livet med hjärntumör

Farbror Fynd

Kategori: Allmänt



Vi hade otur idag, jag och Carro... Vi fick inte mkt sol på oss innan det blev molnigt och blåste kallt. Tråkigt men härligt o träffa kokosen!
Åkte sedan till Farbror Fynd och hittade en stålampa som jag vill ha (golv).
Lopploella hade ingenting.
Kollade på La Vie, de exemplaret av fönsterlampan är det sista de har och taklampan har de bara en till av så måste bestämma mig och de snart om jag ska ha dem.. De är en svart skärm av svart tråd och det hänger ut genomskinliga kristaller inifrån lampans fäste... tänk, tänk, tänk!
Sedan har jag städat bilen, dammsugat, torkat, spolat och tvättat, vart duktig alltså! =)
Nu ska jag väl diska och sen blir de film =)

Läst ut hela Twilightserien nu, så jävla bra de där böckerna!!!! Bästa jag läst! Stephanie Meyer i all ära!

Kan inte få bort sötnosens ansikte ifrån min näthinna. Varje gång jag sluter ögonen är han där och suddar ut exets ansikte som dominerat förut...... Sjukt! Men lite roligt. Men hur fan ska jag få tag på killen? Kontaktannons? Eller andra förslag? hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: