Dessidessan

Livet med hjärntumör

Wednesday

Kategori: Allmänt


TJoooo!

Igår kväll tittade John införbi en stund så att jag fick ett par underbara kramar, prata lite och stilla min John-abstinens så nu är man med i ett inlägg på hans sida. Johnnorrby.se
Men jag ska be att få tala om att jag inte alls flyr ifrån honom, så det så! =)

Idag har jag inhandlat lite Ahlgrensbilar godis som Karola och hennes bror ska få. Hennes pappa får en kopp och hennes mamma får en sjal.
Klippt luggen, gratis!
Träffat Carro också. Sötnosen!
Mummo är så otroligt snäll också. Jag skulle ställa mig och tvätta alla mina bh-ar nu när jag kom hem men då hade hon gjort det. Hon är en ängel!

Kanonväder idag med, tyvärr är jag nog lite på förkylningsvägen så har tryckt i mig Euchinaforce (om de nu stavas så), panodil brus och c-vitamin :P

Nej nu får jag väl ta och göra något vettigt igen. Ha det super!
Puss!

Kommentarer

  • John säger:

    Tihi. Jag hade nog också kunnat klippa din lugg gratis! ;-D

    2008-09-24 | 16:41:16
    Bloggadress: http://www.johnnorrby.se
  • Dessidessan säger:

    Haha jo det hade du nog kunnat gjort men frisörerna som klippte mig när jag var hårmodell gjorde det gratis och jag vet nog inte om du hade lyckats lika rakt som de... ;)

    2008-09-24 | 18:03:28
    Bloggadress: http://dessidessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: