Dessidessan

Livet med hjärntumör

Myskväll

Kategori: Allmänt


Tjoho, hallå!

Fick lammfrikassé igår hos mummo. Mumma!
Träffade kusinerna och en av deras kompisar och körde alla tre ned till friidrotten på gutavallen.
Åkte till lägenheten och duschade samt tittade lite på tvn.
Sen begav jag mig till fots bort till Markus. Pratade lite med hans föräldrar en stund, haha det tyckte han nog inte riktigt om :P Sen såg vi lite tv tills tröttisen höll på att somna så då gick vi ut och promenerade i nästan en timme. Pratade lite och jag fick även åka linbana på Gråboskolan. Jobbigt att säga hejdå, kommer sakna honom.. Men msn finns ju alltid.. =)

Blev mycket prat igårkväll med Jimmie..... Han var väldigt pratglad men vi pratade även om saker som fick ögonen att tåras. (Kan vi ta senare)

Idag har vi bara myst, tvättat, promenerat, ätit god mat och myst lite till. Snart ska vi nog äta glass med banan och maränger och se på film.. Sista kvällen ensamma..... ♥
Kommer sakna min loverboy.... Han har skämt bort mig ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: