Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tragiskt!

Kategori: Allmänt


Igår umgicks jag med Jimmie.. Vi tvättade, såg på film och åt tacos..! Mys!

Idag har jag ju då dropin fika mellan 2-6. Men det tycks som om hälften inte fått sin inbjudan eftersom hälften inte svarat :S

Får väl se om någon dyker upp, har iaf bakat kladdkaka och äppelpaj så det finns för en hel del folk.
Annars får vi väl äta upp de ikväll på förfesten. Fast inte många som kommer till den heller, suck! Verkar inte ha lika många vänner som jag trodde, tragiskt! Men så har ju en del åkt också och en del ska åka nu snart så att de inte hinner och vissa bara helt enkelt har inte tid.. Morr! ;)


Jag är rädd..... Tänk om det är så som jag befarar. Jag vill inte!

Nej nu tänker jag sätta mig vid tvn och fördriva tiden, några kommer ju iaf!
Ha det!
xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: