Dessidessan

Livet med hjärntumör

Öppet hus på Träningscentret

Kategori: Allmänt

TjOhO!

Serveringen gick jättebra igår!!! Klarade av att ta fyra tallrikar när vi serverade förrätten. Plockade av många fler tallrikar i taget än vad jag trodde att jag skulle klara av. Tappade inga bestick och ingen mat. Spillde inget och jag hade roligt!
Emma, Tobbe, Emmelie och Jag var skitsnygga i vita skjortor och svarta byxor och vi hade bra teamwork!
Det var jättehärligt att träffa Ems igen också!

När jag kom hem fixade jag till mig en aning. Var sååå sugen på att gå ut och dansa. Åkte på förfest hos Rickard och Martina, de hade inflyttningsfest. Men de skulle inte ut till något ställe som jag skulle till (dvs jag var fast besluten att gå till hamnplan för det råkar vara så att jag gillar hamnplan) så eftersom jag var nykter åkte jag hem igen.. Efter att ha tagit en runda på hamnen och kollat efter någon man kunde gått ut med.

Stupade i säng och somnade trots att Jimmie satt vid datorn. Vaknade mitt i natten för att jag inte kunde vända på mig. Anledningen var att älskling låg med en arm om mig. Det har han aldrig lyckats med förut, att sova och hålla om mig. Vände mig om och gav honom en puss då vaknade han förstås, så blev det gnäll för det idag. Haha, sötnos!



Idag pallrade vi oss upp, åt frukost och stack iväg till Träningscentret. De hade öppet hus så att man kunde pröva på gymmet och dessutom massvis med olika pass. Jag och Jimmie tillbringade först dryga 50min på gymmet, kände att jag faktiskt saknat det!!
Sedan testade vi på Bodycombat, jag gav allt men var konstig nog redan jättetrött från den lilla gymträning jag utövat. Knas. Jimmie fick beröm av Hedvig för att han lär sig snabbt det tyckte jag om så att han kanske hänger med och tränar.
Sedan blev det säckträning. Det var jätteskönt att slå på den där säcken, hade ju en egen i taket hemma i sanda. Men tränaren verkade bara så loj och off och jag hade svårt att hålla takten med kombinationerna.
Så till slut blev det spinning. Men aj för de där sadlarna, det värkte i hela rumpan och inte var det roligt, det var helt enkelt inget för mig!
Jag gjorde dessutom en fettmätning. Lite spännande tänkte jag. Fick bara veta att jag är fullt normal och inte behöver ändra något. Suck.. Men iofs glad för enligt den vågen så väger jag nästan två kilo mindre än vad jag gör här hemma och den vikten här hemma är jag inte nöjd med alls och har alltid sagt att jag kan gå ned 2 kg. Så nu är jag glad!!
Blev lite till träning inne på gymmet, sedan lååång stretching och så in på Signalen för att handla frukt.
Tre timmar var vi på träningscentret och jag mår kalas, lite trött på grund av vädret bara men stolt över mig själv!

Nope, göra något roligt kanske.. ÖH?
xoxo

P.s Delta Goodrem har en väldigt fin röst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: